Szabó Ádám és a "Mónika"

2011.06.06. 14:19

éget ért a Csillag Születik, amely idén különlegesebbnél különlegesebb tehetségeketszült. Mindegyik közül viszont a legnagyobb meglepetést Szabó Ádám hozta nekünk.

 

A Csillag Születik az RTL Klub legjobb műsora. Én nem nagyon szoktam TV-t nézni, de ezt képes voltam mindig megnézni és jól is szórakoztam. Tehetséges (vagy kevésbé tehetséges) embereket ismertünk meg, de közülük talán Szabó Ádám volt az, aki bepróbálkozott egy talán nem sokak által ismert hangszerrel, és titkon a műsor sztárja lett. Persze nem csak ő, hanem az ő "Mónikája", ami a Harmónikája igazán kreatív neve.

Sok mindennel próbálkozott a nagyérdemű ebben a műsorban, de ilyet még biztosan nem láttunk. Mindenesetre nem bántam meg a dolgot, ugyanis ez az ember olyan szinten képes zenélni olyan változatossággal, hogy olyat én még eddig nem nagyon láttam. Olyan kevés versenyzők közé tartozik aki mindig tud valami újat mutatni. Ismertebb darabokat játszott, elég csak kiemelni a Stereo Love-ot, vagy a Fairytale-t, amit ráadásul nemcsak eljátszott, el is énekelt.

 

Sokszínű egyéniség, aki szerintem mindenképpen megérdemelte volna a fődíjat (bár László Attila is méltó volt rá). Én szurkolok neki, hogy összejöjjön a nagy karrier, és remélem nem fog eltűnni, mert amit csinál, az fantasztikus.

Végére pedig az leghihetetlenebb produkciója, a 100 tagú Cigányzenekarral.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://deyan.blog.hu/api/trackback/id/tr572961584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása