Update infó óráról

2010.11.10. 13:24

Szevasztok!

Gyors leszek: A videóval egyenlőre nem készültem el, de hétvégén mindenképpen publikálom. Ezen kívül aki jár a Gamecsászár felé az tudja, hogy engem is felvettek másfél hónap próbaidőre. Probálok majd mindenképpen mindent beleadni, hogy jó legyen. Ezen kívül több videót is várhattok tőlem a következő hetekben!

DeyaN

A bejegyzés trackback címe:

https://deyan.blog.hu/api/trackback/id/tr982438334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Millenoti 2010.11.10. 21:47:04

Egyszer mi a sz.rért nem bírod azt mondani, hogy "bocs, csúszik a videó"? Mindig ilyen gyökérségek, hogy "jaj most nem, majd hétvégén", meg "jaj nem értem rá", stb. Mondd azt, hogy nincs időd, majd egyszer lesz. Úgysem tartod be soha az ígéreteket... ha azt tudnád mondani, hogy most nincs időd, haladékot kérsz, a kifogások helyett, még mindig GVs-en lehetnél...

Deyan-17 2010.11.11. 08:29:22

Éppen azt írom, hogy egyenlőre nem volr időm arra, hogy befejezzem. Hétvégén szombat délelött megcsinálom, mert akkorra nincs programom. De egyébként meg mindig kértem haladékot. Most is ezt mondom, viszont most már betartom ígéretem, és megcsinálom a videómat!
süti beállítások módosítása