Picit durvább végű film, mint az eredeti. WC-n ülve ajánlott nézni...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://deyan.blog.hu/api/trackback/id/tr172447823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.11.17. 17:03:03

Fúhh ember, rohadt jó az új videó... ez az újítás benne, hogy láthatatlan? :O

Dee gondolom most sem csak ígérgettél... pedig komolyan kíváncsi vagyok arra az újításra. -.-

Deyan-17 2010.11.19. 14:43:28

@Millenotti: Na idefigyelj. Kezdem megunni, hogy te csak azért jössz ide, hogy kitölsd a napi mérgedet. Az én bolgom ennek nem kíván otthont adni. Nyílván ha lenne videó kiraknám. Most nincsenek technikai problémáim, hanem egyszerűen nem vagyok gépközelben.

Válassz valami más helyet, és takaríts te is a házad táján, mert ott sincs minden rendben...

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.11.19. 16:57:50

@Deyan-17: Én legalább nem mondom azt, hogy hétvégén videó, erre 3 hét múlva sincs.

Nem a mérgemet töltöm ki, mint mondtam, érdekelne az a nagy újítás. Én csak újra és újra szeretném neked bizonyítani, hogy bizony te vagy az, aki fűt-fát-bokrot-virágot ígér és semmi nem lesz belőle, mert te mindig is abban a hitben éltél, hogy én voltam veled szemben szigorú és "nem elnéző".

Mit érdekel engem, hogy nem vagy gépközelben. Magánügy... de akkor mi a fenéért mondod, hogy hétvégén semmi dolgod és megcsinálod?

Deyan-17 2010.11.19. 19:21:39

@Millenotti: Hamarosan megkapod a választ, egy hosszú bejegyzésben.
süti beállítások módosítása