Elindultam!

2010.08.28. 12:20

Aki azt hitte, hogy a GVS befejeztével nem lesz több videó, az tévedett!

Egy saját blogon fogom publikálni videóimat, sok érdekes rovattal, cikkel. Folytatom a Flash játékok sorozatot, leszek kritikáim, illetve teszteket is készíteni fogok!

Az új blogomon változást jelent. Új megjelenést, legalább ennyire jók kritikákat mint ezelött, illetve király teszteket!

Remélem senki sem fog ebben a blogban csalódni. Hamarosan készítem a Design-et, és egy tesztel is készülök már nektek!

DeyaN

A bejegyzés trackback címe:

https://deyan.blog.hu/api/trackback/id/tr682254108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.08.28. 12:41:26

Hát most két irány van.

1) Mivel nálam sem csináltál semmit a 1-2 havonta megjelenő videón kívül, ezért ez is pusztulásra van ítélve.

2) Aktivizálod magad, akkor viszont csak gratulálni tudok, mert a GVS-t nem időhiány miatt sz*rtad le (mint ahogy állítottad), hanem szimplán lesz*rtad.

Deyan-17 2010.08.28. 12:48:03

@Millenotti:

1) Nyár van Millenotti. (Még) Sok volt az elfoglaltságom amit te még mindig nem tudsz megérteni..

2) Nem szartam volna le a GVS-t ha lett volna időm.. Időhiány miatt nem tudtam írni semmit. Valamint szerinted direkt nem mentem fel soha MSN-re sem, direkt nem kommenteltem. Ne légy már ilyen gyerekes.

Nem szeretném, ha folyamatosan csak azzal csesztetnél, ami nem olyan rég történt. Azért van a blog, hogy legyen egy új kezdetem, és hogy korlátok nélkül tudnám csinálni a cikkeket. Ugyan az, mint pár másik ember személyes blogja. Csak éppen vidik is lesznek kirakva. Időkorlátok nincsenek. Nincs az, hogy megszabott idő alatt kell vidit csinálnom. Akkor csinálom mikor kedvem tartja.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.08.28. 12:53:27

@Deyan-17: Nem nyárról beszéltem, te nehéz felfogású. -.- Suli időben sem csináltál semmit.

De ha se nyáron, se suliidőben nincs időd, akkor az első pont érvényesül: erre a blogra is havi 2 poszt vár.

Én sem szabtam időt soha, de ha csinálod, akkor csináld. Ha azt mondtad volna, hogy most 2-3 hét pihenő, akkor nem szabtam volna korlátot. De ha csinálod, akkor ne 3 hónapig csináld!

Deyan-17 2010.08.28. 19:40:06

@Millenotti: Nem szeretném ha agyon offolnánk a blogot. Nem vagyok nehéz felfogású. A blog nekem mindig is egy sokadik helyezett csak. Ezért foglalkozom vele csakis akkor amikor kedvem tartja. Nyáron szerettem voplna sok videót csinálni, de sajnos nem volr időm rá.

Suliidőben talán már lesz délutánokként pár szabad órám. És ha havi 2 poszt lesz? Saját blog.. Olyan mint pl Rockerlaleeé.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.08.28. 21:39:43

@Deyan-17: Annyi különbséggel, hogy negyedannyian ismernek...

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.08.28. 22:48:27

@Deyan-17: De akkor is... kár csak azért blogot nyitni és terhelni ezt az amúgy is sz*r rendszert, hogy havonta írj egy "jaj nincs időm" bejegyzést.

Deyan-17 2010.08.29. 13:36:19

@Millenotti: 1) Kérlek hagyd már ezt a témát!

2) De fogok bejegyzéseket, illetve videókat publikálni. Ha nem tetszik nem kell nézni..
süti beállítások módosítása