Sziasztok!

Mai cikkem témája a mai videósok, illetve játékokkal foglalkozó blogos társadalmak lesznek, amik sajnos mára nagyon leépülőben vannak..

Kezdjük mindenki számára a legnagyobb tragédiával: Megszűnt a Rossz PC Játékok. Szerintem ez a blog mindenkiben az éltető erő arra, hogy folytassa és blogoljon, és csináljon videókat. Részben az ő megszűnése miatt sokan hagyják abba, amivel megindult egy olyan hullám, melynek hatására már igen kevesen maradtunk.

A GVS (Game Video Show) tagja voltam. Ott voltam, mikor nagy lelkesedésben csináltuk a blogot, késztítettük a videókat. Majd az egésznek vége szakadt, és elkezdett leépülni. Vodoo beállásával azt hittem, újraéled a blog, viszont éppen ellenkezőleg: Jelenleg a blog csak áll, és nem tudni: befejezik, vagy folytatják. Nagyon sajnálnám e blogot, hiszen színvonalas videókat készítettek, és igen jó alapötletű rovatok is voltak.

A GameCsászár megszűnésének én is a részese lettem, és nem volt valami nagy boldogság. Szerintem sokan tudjátok, hogy kb 1 hónapig itt voltam videokritikus, és igen aktív volt számomra ez az időszak. Készítettem 2 kritikát, 1 tesztet, illetve a Batman rovatban is segédkeztem. Nagyon be akartam kerülni, és végre újra egy csapatban dolgozni. Viszont a boldogságnak hamar vége szakadt: Nekik is befellegzett. Ugyan úgy, jó videók készültek, és színvonalas volt az egész.

A GameMag szerencsére nem esett ebbe a hibába (legalábbis reméljük..) ugyanis ez a blog csak szünetet tart, de ennek is megvan biztosan az oka. Nagyon szép a blog külsője, illetve igen színvonalasak a rovatok. Igaz, nem régóta ismerem őket, de nagyon várom a visszetérést.

A BugNewst picit későn ismertem meg, de szintén egy igen jó blogról van szó igaz, ez is csak szünetet tart. Szintén várom a visszatérést!

Utolsó pedig mindenképpen én vagyok. Nos, én nem fogom abbahagyni a blogolást. Igazából csak szünetet tartottam. Remélem, hogy most már 20. nekifutásra tényleg sikerül valami abból, amit elterveztem. Nem kéne nekem is ugyanezekbe a hibákba esnem.

DeyaN

A bejegyzés trackback címe:

https://deyan.blog.hu/api/trackback/id/tr602737824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

veterán33 2011.04.04. 15:34:13

Úgy látszik a GVS megszűnt!

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2011.04.07. 21:40:10

@veterán33: Megszűnt... sajnálom, hogy nem tudtam rendesen elköszönni, egy gyengébb pillanatban olvastam a régi bejegyzéseket, elmélkedtem, visszagondoltam. Jó volt... de valahogy az egész átment abba, hogy a büdös picsába, újabb projekt kuka, és mérgemben töröltem az egészet. =/

veterán33 2011.04.08. 16:20:40

@Millenotti: Kár de remélem hogy a minecraftskill.blog.hu sikeresebb lessz.
süti beállítások módosítása