Fitness

2010.09.22. 21:21

Szevasztok!

Mint látható a blog nagyin inaktív mostanában. Ennek több kisebb oka is van, de a fő ok még mindig az új design, illetve az új intró, illetve természetesen videó. Viszont holnap az életemben valami megismétlődik: ismér Görögországba fogok utazni egykis nyaralásra, ezáltal a videót nem tudom publikálni egy hétig biztosan, valamint nem is szeretném addig, míg kész nincs az intró illetve a design.

És sokakban jöhet a kérdés: Miért nincs új design? Már régóta ígérgeted...

Így van. Egyetlen egy baj van, hogy az ember, akit megkértem, hogy segítsen soha nem látom MSN-en, így úgy tűnik más embert kell választanom. Ezért nem sikerült haladnom konkrétan semmit.

Ne várjatok nagy ördöngősséget. Lehet, hogy egyedül fogom elkészíteni a design-et, mert igazából nem lesz egy nagy durranás. Alap sablon, plusz pár extra dolog, de semmi többi. Viszont lesz változás videóimban. Ki fogok próbálni egy teljesen új műfajt, amely remélem nagy sikert arat. De majd erről beszéljünk akkor, ha már megjelent!

De viszont még mindig akad mondanivalóm, nem is kevés. Kollégiumba fogok költözni, ami azt jelenti, hogy videóval, és pár cikkfajtával egyátalán nem tudok haladni. Persze Update-ket meg pár cikket meg tudok írni, de ne várjatok jelentős csodát. Hétvégei napjaimat meglátjuk, de remélem lesz elegendő időm videózni is, és cikkeket írni!

A másik dolog pedig természetesen a linkek rész. Ide hamarosan ki fog kerülni pár blog, amelyeket szeretek böngészni, és mindenkinek csak ajánlani tudom!

Mindenkinek kellemes iskolát (HAHA) és nagyszerű hétvégét!

A bejegyzés trackback címe:

https://deyan.blog.hu/api/trackback/id/tr742316395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.09.27. 20:39:38

Tudod csak az a bizonyos ember, letiltott téged MSN-ről, mert nem hagytál neki nyugtot. :)
Am jó keresést a design-erhez...

Deyan-17 2010.10.01. 08:37:47

@Borsesz: Csak tudod, nem tőled akartam kérni :)

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.10.01. 21:30:44

@Deyan-17: áhh, szinte már sejtettem...nem is tudom ki basztatott 2-3 napig a hülye design-oddal. Ugyan...hogy gondolom én ezt, hogy magamra gondoltam...

Am látom csak én vagyok ilyen hülye hogy még feljárok ide...záporoznak a kommentek ;)

Minden jót: Borsesz

Deyan-17 2010.10.01. 22:56:58

@Borsesz: Kedves Borsesz.

1) 2-3 napig? Te eszednél vagy, vagy a rövidtávú memóriád zavaros? Egyetlen egyszer kérdeztem meg azt, hogy hogyan tudom fixálni a hátteret. Húúúúha. Ez aztán számodra túl megerőltető volt, hogy kb 2 percet vettem volna el az egyébként rohhattul drága életedből... De ez mindegy is

2) Egyébként sem gondoltam volna rád. Az alapterv szerint sem te voltál, új a B terv sem. Ennyire beképzelt ne légy kérlek...

3) Ha nem tetszik valami, akkor miért nézed? Most jössz azzal, hogy neked mien hiper-szuper odalad van, ahol záporoznak a kommentek, és minden fantasztikus (konkrétan nem ezt mondtad, de erre céloztál..) Mostanában nagyon beképzeltnek érzed magadat, nem tudom, hogy kamaszkor, vagy egyszerűen csak az 5 perc jött rád, de abba kéne hagynod. Ja és valami: a www.borsesz.blog.hu-n sincs valami húúú de sok komment, főleg úgy, hogy régebbieknél egy sincs. Mostanában azért van, de nagyrészt 2-3 ember vált szót egymással. Szóval az arcod kicsit nagy lett, szó mi szó. Most jöhetsz a látogatottságoddal, meg úgy konkrétan mindennel. És akkor most mit csináljak? Nyaljam körbe a segged, mint a többiek? Kösz inkább nem.. Régen jófejnek tartottalak, de így jobban megismerve inkább egy beképzelt, lenéző alak vagy. Még jó, hogy letiltottál.

Köszönöm.

[SPARK] 2010.10.02. 16:12:58

Hűha Deyanka begurult... Nem gondoltam volna hogy a darkgamers-nél valaha is lesz szánalmasabb blog. (Most jöhetsz az én blogommal is nyugodtan :))

Deyan-17 2010.10.02. 19:13:00

@[SPARK]: Egyszerűen én hosszan reagáltam le, amit Borsesz tömören, de szinte ugyanolyan szándékkal. Igen, mert neked egyetlen kommenten múlik. Akkor most basszus ha szánalmasnak tartod, miért nem mész el? ahh...

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.10.05. 16:29:04

@Deyan-17: nah király :D
volt pár perc röhögőgörcsöm XD

Remélem azért nagyon nem voltál vörös, hogy felhúztad magad xD
süti beállítások módosítása