Valami új kezdődik..

2011.01.29. 20:49

Sziasztok!

Sokan tudhatjátok, hogy a napokban vége lett a GameCsászárnak. Mondhatom, hogy egyik szemem sír, másik nevet. Sír, mert nagyszerű videók készültek ebben a csapatban, érdekesek voltak a rovatok. Szóval egy színvonalas blogtól búcsúzunk. Nagyon sajnálom, hogy vége lett, de ha így érzik, akkor abba kell hagyni. Viszont ezzel valahogy én sem vagyok másként. Tisztán kimondom: meguntam a videózást. Sem időm, sem energiám, sem kedvem nincs videók készítéséhez. És ez a tény már egy pár hete érlelődik bennem. Éppen ezért szerencsére nekem nem kellett magyarázkodni GCS-n, hogy hanyagolom.

Viszont ezzel természetesen nem szűnök meg létezni. Ígérgethetek mindefélét, ami vagy beválik, vagy nem, éppen ezért csak annyit mondok, hogy nem hagyom abba a blogolást. Új témákat ragadok meg. Megkötések, határidők nélkül. Remélem mindenki meg tud érteni engem. A videókról annyit, hogy esetleg visszatérhetek. Csak annyit mondtam, hogy most hanyagolom. Kedvtől, időtől og függni.

Hamarosan új szómenés!

DeyaN

A bejegyzés trackback címe:

https://deyan.blog.hu/api/trackback/id/tr152623922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása