Update

2010.11.04. 15:17

Szevasztok!

Úgy tűnik vége az inaktív időszaknak, hisz mint látható egyre több és több bejegyzést lát napvilágot, ezen kívül a nézettség is egyre növekedik! Viszont hol van még mindig a videó?

Nos, hamarosan érkezik, mivel kedden fogtam magam, és elmentem a városi informatikai szaküzletbe, ahol megvásároltam az új mikrofonom, illetve megleptem magam egy új egérrel is. Szóval sok akadálya nincs a videónak, így a héten kaptok tőlem egy teljesen új felépítésű videót, ezúttal nem játékról.

Addig is olvasgassátok az előző cikkeimet!

DeyaN

Edit: Jelenetek készen állnak, a szinkron vázlata is kész, talán még ma este erőt veszek magamon, és el is készítem!

A bejegyzés trackback címe:

https://deyan.blog.hu/api/trackback/id/tr172423280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása